Sollu 'alan nabiyy ;) Allahumma solli 'ala saidina Muhammad

Puisi : Aku Penulis Itu

Petang tadi, online facebook jap. Sambil sambil tu tengah edit blog Miss Erin.. Tak siap lagi tu. Tangguh tangguh. Buruk pulak edit kali ni -..- Entahlah, takde idea sebab dah lama tak edit blog kot. Okay, pastu dapat inbox dari seorang akak dari Jordan. Dia inbox puisi buatan dia untuk aku :') 
Terharu beno :')
Aku seorang penulis,
Ku kutip pengalaman,
Di jalanan kehidupan.


Aku seorang penulis,
Berbantalkan akal manusia,
Dayaku juga berbatas ilmu dan rasa.

Aku seorang penulis,
Ingin bercakap denganmu,
Dengan bernada,
Aku sebagai manusia.

Aku seorang penulis,
Ingin memahami rasamu,
Dan rasa kita bersama.

Biar nakhoda kehidupan ini,
Kita layari,
Sampai ke noktahnya,
Yakni mahligai syurga. - A.O 

Syukran Jazilan kak. Ukhuwah fillah abadan abadan, InsyaAllah.... :')

Credit to Aftiey Az-Zarqa <-- tengok blog dia.

2 comments:

Nursha said...

atotot sweetnye sis tue..
nak jugak! nak jugak!
ehehe..
ukhti husna, kita nie sebayakan.. selamat berkenalan..
pandai awak meng'edit' blog..
bgus2 teruskan bakat awak tue..
mudah2an dapat bantu org lain disamping mengapai keredhaanNya..inshaaAllah..

btw, nice blog baby..
#teamkhemah #followhere
inshaaAllah, I'll come back here ^__^

from ::Arkitek Hati::

Kak H said...

@aini shahroni woah, sebaya ke? tak sure lah. hehe terima kasih bg semangat! insyaAllah.. ;)